top of page
unnamed.png

FAQ - veelgestelde vragen (2)

 

Moet ik de Sjpaspas registreren?

Nee, registratie is niet verplicht.

Wil je online of via de KNIP app opwaarderen dan is dit wél noodzakelijk. Dit geldt vanzelfsprekend ook als je evt. niet-gebruikte ‘munten’ wilt laten terugboeken op jouw bankrekening.

 

Als ik de Sjpaspas ben verloren, ben ik dan alles kwijt?

Nee, mits je jouw pas hebt geregistreerd ben je jouw tegoed niet kwijt. Je kan dan via de KNIP app of online aangeven dat je jouw Sjpaspas wilt blokkeren. Je haalt een nieuwe Sjpaspas, registreert deze via de KNIP app of online en je boekt vervolgens het saldo van de geblokkeerde pas over naar jouw nieuwe Sjpaspas.

 

Tot wanneer is de Sjpaspas te gebruiken?

De Sjpaspas is te gebruiken vanaf donderdagavond 8-02 (Auw Wieverbal)

tot en met di. 13-02 (Appelsienesjmiete).

 

Kan ik mijn niet gebruikte tegoed terugkrijgen?

Ja, je kan jouw niet opgemaakte ‘munten’ eenvoudig laten terugboeken op jouw bankrekening.

Je gaat naar de website www.sjpaspas.nl en klikt op de button ‘Registreren & Opwaarderen’. Vervolgens log je in als je jouw pas al geregistreerd hebt óf je registreert jouw kaart middels het pasnummer en de CVC-code achterop de kaart. Daarna kan je de keuze maken voor ‘Restitutie’.

LET OP! Restitutie aanvragen kan vanaf 14 februari 2024 12:00u t/m 23 februari 2024 23:59u.

Het overgebleven tegoed zal, na inhouding van 1 ‘munt’, zo snel mogelijk maar uiterlijk 1 maart 2024 zijn teruggeboekt op het door jouw opgegeven rekeningnummer. Na deze restitutieperiode vervalt alle eventueel overgebleven tegoed.

 

Waarom kost het geld om mijn niet gebruikte tegoed terug te krijgen?

Dit zijn administratie- en transactiekosten.

bottom of page